HTML

Utolsó kommentek

  • Brigitta1990: Köszönöm a válaszokat!És még egyszer SOK SIKERT! (2011.05.01. 11:29) kommentekre válasz
  • Brigitta1990: Szia Gina! Milyen rég óta jársz bulizni? A felsoroltak közül melyik a kedvenced? A kérdéseim után ... (2011.05.01. 11:12) szórakozóhelyek bemutatása
  • sz.sára: Szia Gina! Milyen gyakran jártok bulizni?(télen,nyáron:D) Honnan ismered ezeket a helyeket?:) (2011.04.13. 22:03) bulizási szokások
  • Jennike92: Mondanál pár szót a képeken lévő helyekről?:) úgy hallottam jövőhéten lesz a nyitó buli és gondolt... (2011.04.13. 16:48) bulizási szokások
  • carmenita: Szia Gina. Elolvastam a blogod eddigi bejegyzéseit, nekem nagyon tetszik, bár némi javítani való ... (2011.04.12. 15:59) bulizási szokások
  • Utolsó 20

kommentekre válasz

2011.04.25. 15:55 | ginanemethy | 1 komment

Úgy döntöttem hogy ide válaszolok a kommentekre, mert itt sokkal jobba átlehet látni a dolgokat.

2011.04.12-

Horvath Carmen :

Carmen, ezeket a helyeket én már régóta ismerem, de eddig nem nagyon jártam ilyen helyekre, azért is mert nekem más stílusom volt. Ahogy növök úgy változik a stílusom. Kb 1.5 éve járok ezekre a szórakozóhelyekre. Romkertet meg lassan 1éve ismerem, ugyebár az mostanában nyit. Április 21.én nyit. :)

 

 

2011.04.13-

Jenni:

Szivesen bemutatom a szórakozóhelyeket....

Először is kezdeném Romkertel.. budán található, nem nagy hely, nyitott, r'n'b, és disco zene szól. Lányoknak ingyenes, fiuknak szintén ingyenes. Én inkább Romkerten kívül szeretek bulizni, mert sokkal hangulatosabb ha többen kiülünk a Duna partra és ott szórakozunk, és táncolunk. De persze kérdés hogy kinek mi a szimpatikusabb?! - bent a tömegben plusz 35 fokban táncolni vagy a jo kis "hűvös" Duna part mellett."..Április 21.én (csütörtökön) nyit, ha van kedved gyere el és nézd meg milyen bulik vannak ott. Én ott leszek!!!

 

2011.04.13

Sz. Sára:

Kérdésedre a válasz, hogy milyen gyakran járok bulizni, hát nyáron ha tudok megyek mindig , nagyon szeretek bulizni. Télen nem igazán szeretek, mert messze van a szórakozóhely, de télen is leszoktunk menni, csak mire leérünk megfagyunk. A taxi meg nagyon drága lenne, szóval bkv-val meg húzós.

A szórakozóhelyeket ismerősök által ismerjük.

 

2011.05.01

Szia Brigitta!

Én kb 17 éves korom óta járok bulizni, a kedvenc szórakozóhelyem a Dokk clubb. Nagyon szeretek ott lenni, tele van ismerősökkel és nagyon jó zene szól. Köszönöm szépen a dicséretet, én is remélem hogy sikerülni fog!!!! Neked is sok sikert.

A bejegyzés trackback címe:

https://afiatalokbulizasiszokasai.blog.hu/api/trackback/id/tr822854229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigitta1990 2011.05.01. 11:29:13

Köszönöm a válaszokat!És még egyszer SOK SIKERT!
süti beállítások módosítása