HTML

Utolsó kommentek

  • Brigitta1990: Köszönöm a válaszokat!És még egyszer SOK SIKERT! (2011.05.01. 11:29) kommentekre válasz
  • Brigitta1990: Szia Gina! Milyen rég óta jársz bulizni? A felsoroltak közül melyik a kedvenced? A kérdéseim után ... (2011.05.01. 11:12) szórakozóhelyek bemutatása
  • sz.sára: Szia Gina! Milyen gyakran jártok bulizni?(télen,nyáron:D) Honnan ismered ezeket a helyeket?:) (2011.04.13. 22:03) bulizási szokások
  • Jennike92: Mondanál pár szót a képeken lévő helyekről?:) úgy hallottam jövőhéten lesz a nyitó buli és gondolt... (2011.04.13. 16:48) bulizási szokások
  • carmenita: Szia Gina. Elolvastam a blogod eddigi bejegyzéseit, nekem nagyon tetszik, bár némi javítani való ... (2011.04.12. 15:59) bulizási szokások
  • Utolsó 20

szórakozóhelyek bemutatása

2011.04.23. 12:32 | ginanemethy | 1 komment

(Véleményem szerint)

 

 

Ez a szórakozóhely, a Dokkbeach. Nagyon "családias" ha lehet ilyet mondani, de szerintem nem kell bemutatnom , mert elég sok fiatal jár ide bulizni. Itt inkább R'n'b zene szól. Most április környékén fog kinyitni. Van itt medence, tánctér, jakuzzi,bárpult. Korhatár :18

 

 

Nyáron: általában romkertbe szoktunk járni. Úgy van hogy Romkertbe Keddenként van nagyon jó buli, itt inkább R'N'B zene szól. Nagyon családias ez a szórakozóhely, általában kint szoktunk bulizni a Duna parton, mint látható a képeken, hogy Budán található ez a hely. Belépés lányoknak , és fiuknak is ingyenes. Korhatár: 21

 

 

 

 

 

 

 

Télen: általában Dokkclubba járunk ami szintén hajógyári szigeten van. Korhatár 18 Szerintem sokkal igényesebb hely mint egy Dürer kert vagy akár egy Mokka cuka.

 

Régebben én Rapp zenéket hallgattam, és olyan koncertekre jártam.

     mint pl :  Akkezdet phiai, hősök , suhancos , fankadeli , Nks ,

                         - ezek a stílusú zenék is jók, csak változtam mint külsőleg mint belsőleg. Amit megemlítettem szórakozóhelyeket . (bemutatnám.)

Dürer kert :  amikor rapp stílusom volt, akkor jó helynek találtam, le lehet ülni, lehet csocsózni , elég tágas hely. Most már semmi pénzért nem mennék oda , mert már "igényesebb" helyekre járok. Korhatár : 15

Mokka cuka :  hát ez a hely nyitott, a hajógyárin található. Szerintem nem rossz hely, életem egyik legjobb bulija ott volt . Akkor " drum and bass " parti volt, Therapphy senssasion. Nagyon jól éreztem magam. Azóta többet nem voltam ezen a szórakozóhelyen. Korhatár:18

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://afiatalokbulizasiszokasai.blog.hu/api/trackback/id/tr112849496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brigitta1990 2011.05.01. 11:12:28

Szia Gina! Milyen rég óta jársz bulizni? A felsoroltak közül melyik a kedvenced? A kérdéseim után elszeretném mondani, hogy nekem nagyon tetszik a blogod!:) Remélem sikerülni fog az érettségid!:) Sok sikert!
süti beállítások módosítása